Punkt obsługi zamiast banku
W rydułtowskim Urzędzie Miasta otwarto punkt obsługi mieszkańca
Punkt mieści się na parterze, w miejscu, gdzie przez wiele lat był oddział banku PKO. Zlokalizowano tutaj referat meldunkowy, ewidencję ludności i kancelarię. W najbliższych dniach przeniesiony będzie także punkt kasowy, który mieścił się na drugim piętrze. Urzędnicy zapewniają, że teraz każda osoba będzie mogła uzyskać pomoc w skierowaniu konkretnej sprawy do odpowiedniego wydziału, pracownicy pomogą wypełnić formularze, a także sprawdzą i powiedzą na jakim etapie jest zgłoszona do urzędu sprawa. Wszystko bez konieczności pokonywania kolejnych pięter.Na miejsce dotychczasowej siedziby referatu meldunkowego i ewidencji ludności, czyli naprzeciw obecnego punktu obsługi mieszkańca, przeniesiona będzie geodezja i architektura.
– To najczęściej odwiedzane przez naszych klientów miejsca. Lokalizacja ich wszystkich na parterze z pewnością ułatwi załatwianie spraw urzędowych – mówi Krzysztof Jędrośka, sekretarz UM.
Modernizacja budynku UM finansowana jest z kasy miasta. Remont wykonują pracownicy Zakładu Gospodarki Komunalnej.
(j.sp)